Kontakt
E-mail: info@skippy.eu
Telefón: (pondelok – piatok: 9-17) +420 355 455 193
Telefón: (pondelok – piatok: 9-17) +420 355 455 193
Kontaktná adresa:
CRAZY OVERALLS s.r.o.
Zapadni 379
Hroznetin, 362 33
Czech Republic
CRAZY OVERALLS s.r.o.
Zapadni 379
Hroznetin, 362 33
Czech Republic
Informácie pre zasielanie tovaru na výmenu veľkosti alebo vrátenia tovaru
Všetky žiadosti ohľadom výmeny veľkosti, tovaru alebo reklamácie smeruj prosím na www.skippy.sk/vymena. V tomto systéme si môžeš žiadať o výmenu a jednoduchý formulár ťa prevedie všetkými krokmi. Naviac ihneď zarezervujeme nový požadovaný tovar a budeš si mocť vytlačiť adresné štítky a celú žiadosť.
Kontaktný formulár
Než nám napíšeš, pozri sa do sekcie Časté otázky, či tam nenájdeš odpoveď aj na svoju otázku.
Podmienky a pravidlá
1. Nákup, registrácia, prihlásenie
- Kúpu je možné uskutočniť dvoma spôsobmi. Buď ako používateľ, ktorý je riadne zaregistrovaný a prihlásený, alebo ako zákazník bez registrácie.
- Registrácia sa vykonáva kliknutím na odkaz registrácia. Všetky informácie musia byť vyplnené úplne pravdivo. Uveďte prízvuky. Zadajte svoju e-mailovú adresu a vyberte si heslo. Zadaný e-mail sa používa aj na prihlásenie. Svoje heslo neposkytujte nikomu inému a starostlivo si ho zapamätajte. Na jeden e-mail je možné vytvoriť len jedno konto.
- Ak zabudnete heslo k svojmu účtu, môžete si nechať zaslať novo vygenerované heslo na zadaný e-mail.
- Aby ste sa prihlásili, použite odkaz v pravom hornom rohu. Tu vyplňte svoj e-mail a heslo, ktoré ste si vybrali pri registrácii.
- Po prihlásení môžete zmeniť svoje kontaktné údaje a sledovať už zadané objednávky v časti nastavenia adresy.
- Ak sa nechcete registrovať, nemusíte. Nákup môžete uskutočniť bez registrácie. Po pridaní položky do košíka v ďalšom kroku vyplníte svoj e-mail, telefónne číslo a adresu, na ktorú chcete Skippy poslať.
- Predaj iba koncovým zákazníkom. Pre predaj na firmu s uplatnením prenesenej daňovej povinnosti nás prosím kontaktujte na info@skippy.eu a pošlite objednávku iba emailom. Bude vybavená v dlhšej časovej lehote, než bežná objednávka (7-10 dní).
2. Nakupovanie
- Vyberte si položku, poriadne si prečítajte popis a pozrite si fotografie. Potom zadajte počet požadovaných položiek a veľkosť. Kliknite na "pridať do košíka". V pravom hornom rohu sa zobrazí aktuálny stav vášho košíka. Pokračovať v nakupovaní.
- Obsah košíka môžete skontrolovať v sekcii Košík. Tu môžete tiež odstrániť jednotlivé položky.
- Ak ste dostali zľavový kód (napr. zaslaním fotografie s tovarom), zadajte ho, aby sa zľava uplatnila v košíku.
- Ak ste už uskutočnili nákup, prejdite do košíka pod odkazom "Pokračovať". Zobrazí sa výzva na prihlásenie ako existujúci používateľ. Alebo budete mať možnosť zaregistrovať sa ako nový používateľ, prípadne si môžete vybrať nákup bez registrácie.
- V treťom kroku musíte vybrať spôsob doručenia a spôsob platby za vašu objednávku. Ďalšie informácie vrátane cien nájdete na konci stránky. Môžete si tiež vybrať adresu doručenia.
- V štvrtom a poslednom kroku skontrolujte celú objednávku. Zaškrtnite súhlas s týmito podmienkami a kliknite na "Záväzná objednávka". K objednávke môžete pridať aj komentár.
- V čase odoslania je vaša objednávka záväzná a odoslaná nám na spracovanie. V tomto okamihu už nie je možné zmeniť poradie.
- Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, napríklad v prípadoch, keď ide o nákup používateľa, ktorý si v minulosti nevyzdvihol zásielku. Ďalej v prípadoch, keď používateľ nezadá pravdivé údaje alebo v prípadoch, keď sú údaje nezmyselné.
- Môže sa stať, že vami objednaný tovar nebude aktuálne na sklade. O tejto skutočnosti vás budeme čo najskôr informovať a pokúsime sa vám oznámiť dátum, kedy by mal byť požadovaný tovar k dispozícii.
3. Dodanie
- Ak je výrobok pri preprave poškodený, musí to používateľ riadne preukázať (zaslaním fotografie, účtenky, kontrolného lístka od SP a pod.), potom sa výrobok zasiela nový.
- Tovar pri preprave je riadne poistený na uvedenú hodnotu.
- Snažíme sa zásielku čo najskôr odovzdať prepravcovi. Najneskôr však jeden pracovný deň po prijatí záväznej objednávky.
- Platba sa uskutočňuje v hotovosti pri doručení prepravcu, prevodom na náš bankový účet alebo kreditnou kartou.
- V prípade platby dobierkou zaplatíte celú cenu objednávky pri prevzatí zásielky. Ceny poštovného sú pevné a nájdete ich tu: ceny poštovného.
- Platbu môžete uskutočniť aj online pomocou kreditnej karty. Ak je platba uskutočnená do 12.59 h, zásielka je odoslaná v ten istý pracovný deň. Ak chcete platiť kreditnou kartou, vyberte túto možnosť pri objednávke a postupujte podľa nižšie uvedených pokynov.
- Balenie je zahrnuté v nákladoch na dopravu.
4. Vrátenie a výmena tovaru
- Všetky žiadosti o výmenu alebo vrátenie tovaru musia byť podané online prostredníctvom našich formulárov na www.skippy.sk/vymena.
- Máte zákonné právo vrátiť tovar zakúpený online predajcovi alebo požiadať o výmenu do 14 dní od jeho prevzatia za jasne stanovených podmienok:
- Tovar musí byť kompletný, nepoužitý a nepoškodený, vhodný na ďalší predaj a v pôvodnom obale.
- Tovar zašlite do 14 dní od jeho prijatia.
- K vrátenej zásielke je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu alebo vygenerovanú žiadosť z nášho systému.
- V žiadnom prípade nezasielajte tovar na dobierku. Nebude akceptovaná.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru) nie sme povinní vrátiť prijaté peňažné prostriedky spotrebiteľovi skôr, ako nám spotrebiteľ tovar odovzdá alebo preukáže, že nám tovar zaslal, pozri § 1833 Občianskeho zákonníka.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy (vrátenia tovaru) má spotrebiteľ nárok na vrátenie finančných prostriedkov za náklady na dopravu len v najnižšej ponúknutej výške (ak si zvolil drahší spôsob dopravy). Osobný odber nemožno považovať za takýto spôsob doručenia.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy, vrátime všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na doručenie, ktoré sme od vás na základe kúpnej zmluvy prijali. Finančné prostriedky prijaté iným spôsobom vrátime len vtedy, ak s tým ako spotrebiteľ súhlasíte a ak vám v dôsledku toho nevzniknú žiadne dodatočné náklady.
- Ak je požadovaný vymenený tovar na sklade, bude kupujúcemu zaslaný do 14 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru, inak bude kupujúci o tejto skutočnosti informovaný s možnosťami ďalšieho riešenia.
5. Sťažnosti
- Reklamačný postup sa riadi štandardným reklamačným poriadkom Českej republiky a vzťahuje sa najmä na: chybný materiál, chybnú tlač, nesprávny druh zaslaného tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou, nesprávnu veľkosť zaslaného tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou. Na druhej strane sa nárok nevzťahuje na bežné opotrebovanie tovaru.
- Štandardné reklamačné konanie trvá 30 dní od prijatia zásielky do jej odoslania. Tovar môže byť opravený, vymenený, vrátené peniaze alebo môže byť reklamácia zamietnutá.
- V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ nárok len na vrátenie najnižšej ponúknutej ceny za dopravu (ak si zvolil drahší spôsob dopravy). Osobný odber nemožno považovať za takýto spôsob doručenia.
- Vždy uplatnite reklamáciu bezprostredne po vzniku závady. Neskoršie nároky sa nemusia brať do úvahy.
- Vyhradzujeme si právo nahradiť chybný alebo neopraviteľný tovar iným s rovnakými špecifikáciami.
- Všetky reklamácie musia byť najprv zadané do nášho systému na adrese www.skippy.sk/vymena.
- Svoje reklamácie posielajte na adresu uvedenú v kontaktov spolu s kópiou dokladu o kúpe a popisom závady alebo vygenerovanou reklamáciou.
- V prípade uznanej reklamácie uhradíme poštovné, ktoré ste zaplatili pri zaslaní tovaru nám, aj poštovné, ktoré sme zaplatili my pri zaslaní tovaru vám.
- V prípade neuznanej reklamácie uhradíme poštovné, ktoré sme zaplatili pri zasielaní tovaru. Poštovné pri zasielaní tovaru nám v prípade neuznania reklamácie hradí zákazník.
6. Záruční doba
- Na veškeré zboží prodávané v tomto e-shopu je poskytována zákonná záruka v trvání 24 měsíců od nákupu zboží. Nákupem zboží se rozumí datum doručení zboží zákazníkovi.
7. Ochrana dat
- Je řešeno v samostatném dokumentu Ochrana osobních údajů.
8. Provozovatel
- Název firmy: CRAZY OVERALLS s.r.o., IČO: 01962370
- Sídlo firmy: Podbabská 870/2, Praha 160 00, Česko
- Adresa pro zasílání reklamací a výměn, kontaktní adresa: Crazy overalls, Západní 379, Hroznětín 362 33, Česko